KLIK MASSA

KLIK MASSA PANASFM | Created By PANASFM crew

  • RSS
  • Delicious
  • Facebook
  • Twitter

MemBARA-BARA

Selamat Datang!

wwww


RADIO PANASFM

Thumbnail Recent Post

Intense Debate Comments

Klik Massa Dulu Kini Dan Selamanya

  • pemandangan 1
  • pemandangan 2
  • pemandangan 3

SUKE PANASFM?

Blog ini semata-mata copy paste Dari mana-mana akhbar online atau tidak ,termasuk,blog,web portal.dan lain -lain tujuan untuk rujukkan masa akan datang

This blog simply copy and paste from any newspaper online or not, including, blogs, web portal.dan other purposes for the future reference

u r MY ButterFly

My butterfly, You know how I make you fly, Everytime you pass me by, Never fail to make me smile...

B'coz OF u

If u are Alone,i'll Be Ur Shadow... If u want 2 cry,i'll Be ur shoulder.. If u Need 2 Be Happy,i'll Be ur smile.. But anytime u Need a frewn..i'll Just Be Me..

Do Not Leave Me.

I can not forget the tone of your voice I reached needed love...

I'm Not perfect

Terimalah aku Seperti apa adanya Aku hanya insan biasa Ku pun tak sempurna...

BestFrewn 4ever

Yeah We're Tight and Yeah We Fight But Through All Of It,There's one thing that will Never Change We'll Be FrienDs Forever...

Perhimpunan 901 akan dirakam sepenuhnya elak eksploitasi


Hishammuddin Tun Hussein bersama timbalannya, Abu Seman Yusof (kiri) dan Lee Chee Leong (kanan) selepas sidang akhbar Mesyuarat Pasca Kabinet di Kementerian Dalam Negeri di Putrajaya, semalam.

PUTRAJAYA 4 Jan. - Perjalanan perhimpunan 901 akan dirakam sepenuhnya bagi mengelakkan sebarang eksploitasi fakta oleh pihak tidak bertanggungjawab, kata Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein.
Katanya, sehubungan itu, pihak polis sedang membuat pelbagai persiapan rapi termasuk memastikan semua kamera litar tertutup (CCTV) berfungsi dengan baik.
Beliau berkata, pengalaman dalam perhimpunan haram Bersih 2.0 telah mengajar pihaknya tentang pentingnya menghantar pegawai untuk memantau perhimpunan yang akan diadakan pada Isnin ini.
''Kita juga perlu menghubungi media asing dan wakil kedutaan," katanya kepada pemberita di sini hari ini.
Parti Keadilan Rakyat (PKR) dilaporkan bertekad mengumpulkan seramai 100,000 penyokong di pekarangan Mahkamah Tinggi Jalan Duta, Kuala Lumpur pada 9 Januari ini bagi menyatakan sokongan kepada Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Mengulas lanjut, Hishammuddin berkata, orang ramai pada masa yang sama perlu mengambil iktibar daripada perhimpunan haram anjuran Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) di Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI) dengan tidak mudah mempercayai segala maklumat yang tersebar.
"Rakyat tidak boleh terlalu emosi dan percaya apa jua yang dilaporkan tetapi perlu beri ruang kepada pihak berkuasa untuk menjelaskan maklumat yang tepat. Kalau tidak keadaan akan dieksploitasi dan pelbagai tuduhan telah dibuat mengenai perhimpunan di UPSI.
"Video yang tersebar pada ketika ini bagaimanapun membuktikan tuduhan itu tidak benar dan perhimpunan yang diadakan tidak ada kena-mengena dengan hak mahasiswa sebaliknya ia berkaitan langsung dengan rancangan untuk menjatuhkan kerajaan," katanya.
Dalam pada itu, Hishammuddin berkata, rakyat kena menyedari bahawa sebarang rancangan termasuk penganjuran perhimpunan tidak akan mengubah keputusan mahkamah mengenai kes Anwar.
"Penganjur juga mesti bertanggungjawab dengan menyakinkan polis bahawa apa yang dirancang akan berjalan secara aman.
"Kalau mereka melakukan sesuatu yang tidak menjejaskan keadaan, maka ia tidak akan menimbulkan masalah. Tetapi kalau ia disengajakan atau akan menimbul huru-hara, maka ia perlu dipertimbangkan oleh polis," katanya.

No comments:

Post a Comment

Pengendali Klikmassa.blogspot.com tidak akan sesekali bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang ditulis oleh pengujung laman sosial ini. Ia adalah pandangan dan pendapat peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian pengadali klikmassa.blogspot.com