KLIK MASSA

KLIK MASSA PANASFM | Created By PANASFM crew

  • RSS
  • Delicious
  • Facebook
  • Twitter

MemBARA-BARA

Selamat Datang!

wwww


RADIO PANASFM

Thumbnail Recent Post

Intense Debate Comments

Klik Massa Dulu Kini Dan Selamanya

  • pemandangan 1
  • pemandangan 2
  • pemandangan 3

SUKE PANASFM?

Blog ini semata-mata copy paste Dari mana-mana akhbar online atau tidak ,termasuk,blog,web portal.dan lain -lain tujuan untuk rujukkan masa akan datang

This blog simply copy and paste from any newspaper online or not, including, blogs, web portal.dan other purposes for the future reference

u r MY ButterFly

My butterfly, You know how I make you fly, Everytime you pass me by, Never fail to make me smile...

B'coz OF u

If u are Alone,i'll Be Ur Shadow... If u want 2 cry,i'll Be ur shoulder.. If u Need 2 Be Happy,i'll Be ur smile.. But anytime u Need a frewn..i'll Just Be Me..

Do Not Leave Me.

I can not forget the tone of your voice I reached needed love...

I'm Not perfect

Terimalah aku Seperti apa adanya Aku hanya insan biasa Ku pun tak sempurna...

BestFrewn 4ever

Yeah We're Tight and Yeah We Fight But Through All Of It,There's one thing that will Never Change We'll Be FrienDs Forever...

Bantahan Demo 901 meningkat



Ketua Penerangan Pekida Kuantan, Yahya Mat Dollah (kanan) bersama anggota dari 11 NGO di seluruh negeri membuat laporan polis bagi menghalang perhimpunan 'Bebas Anwar 901' di IPD Kuantan, kelmarin.




KUALA LUMPUR 31 Dis. - Jumlah laporan polis yang dibuat di seluruh negara bagi membantah usaha mengadakan perhimpunan haram 'Kempen Bebaskan Anwar 901' kini meningkat kepada 134 di seluruh negara, hari ini.
Polis Diraja Malaysia (PDRM) hari ini menerima sebanyak 57 lagi laporan daripada pelbagai pihak yang membantah usaha mengadakan perhimpunan haram menjelang keputusan perbicaraan kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim pada 9 Januari ini.
Jumlah laporan itu diterima sehingga petang ini. Semalam, sebanyak 77 laporan polis dibuat di seluruh negara.
Kesemua laporan polis itu diterima di seluruh negara, antaranya mendesak PDRM segera bertindak memastikan perhimpunan haram di pekarangan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur itu dihalang.
Daripada jumlah itu, sebanyak 49 laporan polis telah dibuat di Selangor manakala 34 laporan lagi dibuat di seluruh Pahang.
Sebanyak 21 laporan polis turut dibuat di Perak, diikuti 11 di Sabah, Terengganu (6), Kuala Lumpur (4), Melaka dan Kedah (3) serta satu di Johor, Pulau Pinang dan Kelantan.
Di JOHOR, Ketua Wira Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) daerah Kulaijaya, Mohd. Farid Arifin berkata, perhimpunan haram ini mampu menimbulkan suasana huru-hara seperti mana demonstrasi haram yang pernah dianjurkan sebelum ini, katanya selepas membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kulaijaya hari ini.
Di PERAK, Naib Presiden Pertubuhan Ayahanda Penasihat Insan Malaysia (Papim), Jarani Hasan meminta orang ramai supaya tidak menyertai perhimpunan haram itu kerana ia boleh menimbulkan ketegangan sekali gus menjejaskan keselamatan.
Di KEDAH, tiga laporan polis dibuat di Balai Polis Kuala Nerang meminta pihak berkuasa mengambil tindakan tegas terhadap pihak yang cuba melancarkan perhimpunan haram itu.
Laporan dibuat oleh Che Kasa Awang, 55, mewakili Perkasa Daerah Padang Terap, diikuti Mohd. Khairuddin Mehat yang mewakili golongan pemuda Kampung Padang Nyior di Padang Terap.
Turut membuat laporan polis ialah Mohd. Rashidi Ya yang mewakili Persatuan Kelab Belia Malaysia (MAYC) Kampung Bendang, Padang Terap.

No comments:

Post a Comment

Pengendali Klikmassa.blogspot.com tidak akan sesekali bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang ditulis oleh pengujung laman sosial ini. Ia adalah pandangan dan pendapat peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian pengadali klikmassa.blogspot.com