KLIK MASSA

KLIK MASSA PANASFM | Created By PANASFM crew

  • RSS
  • Delicious
  • Facebook
  • Twitter

MemBARA-BARA

Selamat Datang!

wwww


RADIO PANASFM

Thumbnail Recent Post

Intense Debate Comments

Klik Massa Dulu Kini Dan Selamanya

  • pemandangan 1
  • pemandangan 2
  • pemandangan 3

SUKE PANASFM?

Blog ini semata-mata copy paste Dari mana-mana akhbar online atau tidak ,termasuk,blog,web portal.dan lain -lain tujuan untuk rujukkan masa akan datang

This blog simply copy and paste from any newspaper online or not, including, blogs, web portal.dan other purposes for the future reference

u r MY ButterFly

My butterfly, You know how I make you fly, Everytime you pass me by, Never fail to make me smile...

B'coz OF u

If u are Alone,i'll Be Ur Shadow... If u want 2 cry,i'll Be ur shoulder.. If u Need 2 Be Happy,i'll Be ur smile.. But anytime u Need a frewn..i'll Just Be Me..

Do Not Leave Me.

I can not forget the tone of your voice I reached needed love...

I'm Not perfect

Terimalah aku Seperti apa adanya Aku hanya insan biasa Ku pun tak sempurna...

BestFrewn 4ever

Yeah We're Tight and Yeah We Fight But Through All Of It,There's one thing that will Never Change We'll Be FrienDs Forever...

Nasihat polis pada Adam Adli

Khalid Abu Bakar (tengah) bersama Abdul Rahim Mohamad Radzi dan Mohd. Mokhtar Mohd. Shariff di kawasan perniagaan Sungai Segget pada Program 'Walkabout' kawasan yang kerap berlaku jenayah di Johor Bahru, semalam.
JOHOR BAHRU 24 Dis. - Penuntut Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI), Adam Adli Abdul Halim diminta membuat laporan polis sekiranya menerima sebarang ugutan yang mengancam diri dan keluarganya.
Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Seri Khalid Abu Bakar berkata, pihaknya akan menjalankan siasatan jika benar perkara tersebut berlaku.
"Jika dia (Adam Adli) serta ahli keluarganya terima ugutan atau sebagainya, buat laporan polis dan kita akan siasat.
"Saya juga ingin nasihatkan agar lain kali dia fikirkan dulu kesan dan akibat sebelum melakukan sesuatu tindakan," katanya pada sidang akhbar di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Johor Bahru Selatan di sini, hari ini.
Beliau sebelum itu mengadakan 'walkabout' bersama Timbalan Ketua Setiausaha (Keselamatan) Kementerian Dalam Negeri, Datuk Abdul Rahim Mohamad Radzi; Ketua Polis Johor, Datuk Mohd. Mokhtar Mohd. Shariff; dan Pesuruhjaya Persekutuan Pihak Berkuasa Wilayah Pembangunan Iskandar (IRDA), Datuk Benjamin Hasbie di sekitar bandar raya ini.
Utusan Malaysia hari ini melaporkan Adam Adli, 22, diambil keterangan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Dang Wangi di ibu negara berhubung beberapa siri ugutan yang diterimanya setelah menurun dan menggantikan bendera tertera gambar Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dalam satu demonstrasi baru-baru ini.
Menurut Khalid, polis setakat ini belum mengambil sebarang tindakan ke atas penuntut itu, namun enggan mengulas lanjut mengenai perkara itu.
Mengulas mengenai program 'walkabout' tersebut, beliau berkata, kehadiran polis di kawasan-kawasan 'panas' berlakunya jenayah ternyata mendapat maklum balas positif daripada orang ramai.
"Selain penduduk tempatan, pelancong khususnya warga asing yang ditemui nyata menghargai kehadiran polis di tempat awam.
"Bukan sahaja di Iskandar Malaysia, tetapi kita akan pastikan semua kawasan di negara ini dalam keadaan aman," katanya.

No comments:

Post a Comment

Pengendali Klikmassa.blogspot.com tidak akan sesekali bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang ditulis oleh pengujung laman sosial ini. Ia adalah pandangan dan pendapat peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian pengadali klikmassa.blogspot.com