KLIK MASSA

KLIK MASSA PANASFM | Created By PANASFM crew

  • RSS
  • Delicious
  • Facebook
  • Twitter

MemBARA-BARA

Selamat Datang!

wwww


RADIO PANASFM

Thumbnail Recent Post

Intense Debate Comments

Klik Massa Dulu Kini Dan Selamanya

  • pemandangan 1
  • pemandangan 2
  • pemandangan 3

SUKE PANASFM?

Blog ini semata-mata copy paste Dari mana-mana akhbar online atau tidak ,termasuk,blog,web portal.dan lain -lain tujuan untuk rujukkan masa akan datang

This blog simply copy and paste from any newspaper online or not, including, blogs, web portal.dan other purposes for the future reference

u r MY ButterFly

My butterfly, You know how I make you fly, Everytime you pass me by, Never fail to make me smile...

B'coz OF u

If u are Alone,i'll Be Ur Shadow... If u want 2 cry,i'll Be ur shoulder.. If u Need 2 Be Happy,i'll Be ur smile.. But anytime u Need a frewn..i'll Just Be Me..

Do Not Leave Me.

I can not forget the tone of your voice I reached needed love...

I'm Not perfect

Terimalah aku Seperti apa adanya Aku hanya insan biasa Ku pun tak sempurna...

BestFrewn 4ever

Yeah We're Tight and Yeah We Fight But Through All Of It,There's one thing that will Never Change We'll Be FrienDs Forever...

Mana wakil rakyat?

Mana wakil rakyat?

Oleh MOHD. AINUDDIN ALIFF SALEHUDEN
pengarang@utusan.com.my


SHAH ALAM 24 Dis. - Kira-kira 50 penduduk Kampung Batu 5, Jalan Bukit Kemuning di sini hari ini berhimpun secara aman bagi mendesak Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Sri Muda, Shuhaimi Shafiei dan Ahli Parlimen Kota Raja, Dr. Siti Mariah Mahmud mengotakan janji untuk menyelesaikan masalah banjir di kampung tersebut.

Mereka dikatakan marah dengan kedua-dua wakil rakyat itu yang sehingga hari ini gagal mengambil tindakan mengatasi masalah banjir di kampung berkenaan walaupun berjanji mahu menyelesaikannya ketika berkempen pada pilihan raya umum yang lalu.

Kecewa dengan sikap 'acuh tak acuh' Shuhaimi dan Siti Mariah itu, penduduk turut membuat beberapa laporan polis sejak 19 Disember lalu untuk melaporkan mengenai kegagalan mereka melaksanakan tugas sebagai wakil rakyat dengan baik.

Seorang penduduk, Mohd. Siva Abdullah, 51, berkata, ketika berkempen di kampung itu pada pilihan raya umum lalu, Shuhaimi dan Siti Mariah berjanji untuk menyelesaikan masalah mereka sekiranya dipilih untuk menjadi wakil rakyat.

"Namun sejak memenangi pilihan raya umum pada Mac 2008 sehingga hari ini, kedua-dua wakil rakyat itu tidak pernah turun padang dan melihat sendiri masalah banjir yang dihadapi kami," katanya kepada pemberita di Kampung Batu 5, Jalan Bukit Kemuning di sini, hari ini.

Mohd. Siva berkata, pihak yang bertanggungjawab perlu mencari jalan untuk menyelesaikan masalah banjir di kampung tersebut kerana setiap kali banjir, ia mengundang bahaya kepada penduduk.

"Setiap kali banjir ia akan membahayakan keselamatan penduduk kerana binatang berbisa seperti ular akan masuk ke dalam rumah.

"Keadaan itu mengancam keselamatan penduduk dan saya gesa pihak bertanggungjawab memikirkan cara terbaik untuk menyelesaikan masalah ini," tegasnya.

Seorang lagi penduduk, Gan Boon Huat, 28, berkata masalah banjir di kawasan tersebut semakin teruk hinggakan ia pasti akan berlaku setiap kali hujan turun.

"Saya sangat berharap masalah banjir yang dihadapi penduduk sejak sekian lama dapat diselesaikan secepat mungkin," katanya.

Sementara itu, Presiden Badan Bertindak Alternatif Semalaysia, B. Kalai Vanar berkata, penduduk mengadu masalah tersebut kepada pihaknya selepas mereka kecewa dengan wakil rakyat yang tidak mengambil tindakan bagi menyelesaikan isu berkenaan.

"Bagi membantu penduduk terlibat, kami akan mengadakan pertemuan dengan agensi bertanggungjawab termasuk pihak berkuasa tempatan dalam masa terdekat ini untuk memaklumkan masalah banjir yang dihadapi penduduk," jelasnya.

No comments:

Post a Comment

Pengendali Klikmassa.blogspot.com tidak akan sesekali bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang ditulis oleh pengujung laman sosial ini. Ia adalah pandangan dan pendapat peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian pengadali klikmassa.blogspot.com