KLIK MASSA

KLIK MASSA PANASFM | Created By PANASFM crew

  • RSS
  • Delicious
  • Facebook
  • Twitter

MemBARA-BARA

Selamat Datang!

wwww


RADIO PANASFM

Thumbnail Recent Post

Intense Debate Comments

Klik Massa Dulu Kini Dan Selamanya

  • pemandangan 1
  • pemandangan 2
  • pemandangan 3

SUKE PANASFM?

Blog ini semata-mata copy paste Dari mana-mana akhbar online atau tidak ,termasuk,blog,web portal.dan lain -lain tujuan untuk rujukkan masa akan datang

This blog simply copy and paste from any newspaper online or not, including, blogs, web portal.dan other purposes for the future reference

u r MY ButterFly

My butterfly, You know how I make you fly, Everytime you pass me by, Never fail to make me smile...

B'coz OF u

If u are Alone,i'll Be Ur Shadow... If u want 2 cry,i'll Be ur shoulder.. If u Need 2 Be Happy,i'll Be ur smile.. But anytime u Need a frewn..i'll Just Be Me..

Do Not Leave Me.

I can not forget the tone of your voice I reached needed love...

I'm Not perfect

Terimalah aku Seperti apa adanya Aku hanya insan biasa Ku pun tak sempurna...

BestFrewn 4ever

Yeah We're Tight and Yeah We Fight But Through All Of It,There's one thing that will Never Change We'll Be FrienDs Forever...

Majoriti NGO sokong UMNO, Barisan Nasional

Ahmad Maslan (dua dari kiri) bersalam dengan Halim Ali selepas Majlis Sidang Muafakat Satu Malaysia di Kuala Lumpur, semalamen
KUALA LUMPUR 26 Dis. - Majoriti pertubuhan bukan kerajaan (NGO) di negara ini memberi sokongan padu kepada UMNO dan Barisan Nasional (BN) untuk terus mentadbir negara.
Ketua Penerangan UMNO, Datuk Ahmad Maslan berkata, menerusi satu kajian yang dilakukan oleh parti tersebut, majoriti daripada ribuan NGO di negara ini menyatakan sokongan kepada UMNO dan mahukan BN terus menerajui negara.
Bagaimanapun, katanya, kebanyakkan NGO tersebut tidak lantang bersuara sehingga menyebabkan rakyat beranggapan bahawa UMNO serta BN kehilangan sokongan daripada pertubuhan berkenaan yang merupakan antara senjata penting kepada sesebuah parti politik.
"Sepanjang tahun ini, saya telah bertemu dengan pelbagai NGO untuk berbincang mengenai negara dan kesinambungan pentadbiran UMNO serta BN.

"Mereka ini (NGO) menyokong kita (UMNO) tetapi mereka tidak lantang bersuara apabila timbul sesuatu isu membabitkan parti. Ini berbeza dengan NGO pembangkang yang lebih lantang bersuara walaupun jumlahnya sangat sedikit.
"Bagaimanapun, ia bukanlah masalah besar kerana inilah yang dinamakan silent majority, mereka mungkin tidak lantang bersuara tetapi mereka tetap menyokong UMNO serta BN. Ini yang kita mahukan," katanya pada sidang akhbar selepas merasmikan sidang muafakat 1Malaysia bersama 15 NGO di sini hari ini.
Hadir sama Pengerusi Ayahanda Malaysia, Halim Ali.
Dalam pada itu, berhubung kemelut dalaman parti pembangkang membabitkan Pas dan DAP, Ahmad menyifatkannya sebagai bukti kepada kegagalan pembangkang menguruskan parti sendiri serta tidak layak mentadbir negara.
"DAP tetap dengan pendirian mereka mahu menjadikan Malaysia sebagai negara sekular yang bertentangan dengan matlamat serta perjuangan Pas, Parti Keadilan Rakyat (PKR) pula adalah parti paling teruk dalam sejarah negara apabila banyak ahli asalnya telah berpaling daripada perjuangan.
"Kalau parti sendiri tidak dapat diuruskan dengan betul, sesama pemimpin bertelagah, bagaimana mahu mentadbir negara," ujarnya.

No comments:

Post a Comment

Pengendali Klikmassa.blogspot.com tidak akan sesekali bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang ditulis oleh pengujung laman sosial ini. Ia adalah pandangan dan pendapat peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian pengadali klikmassa.blogspot.com