KLIK MASSA

KLIK MASSA PANASFM | Created By PANASFM crew

  • RSS
  • Delicious
  • Facebook
  • Twitter

MemBARA-BARA

Selamat Datang!

wwww


RADIO PANASFM

Thumbnail Recent Post

Intense Debate Comments

Klik Massa Dulu Kini Dan Selamanya

  • pemandangan 1
  • pemandangan 2
  • pemandangan 3

SUKE PANASFM?

Blog ini semata-mata copy paste Dari mana-mana akhbar online atau tidak ,termasuk,blog,web portal.dan lain -lain tujuan untuk rujukkan masa akan datang

This blog simply copy and paste from any newspaper online or not, including, blogs, web portal.dan other purposes for the future reference

u r MY ButterFly

My butterfly, You know how I make you fly, Everytime you pass me by, Never fail to make me smile...

B'coz OF u

If u are Alone,i'll Be Ur Shadow... If u want 2 cry,i'll Be ur shoulder.. If u Need 2 Be Happy,i'll Be ur smile.. But anytime u Need a frewn..i'll Just Be Me..

Do Not Leave Me.

I can not forget the tone of your voice I reached needed love...

I'm Not perfect

Terimalah aku Seperti apa adanya Aku hanya insan biasa Ku pun tak sempurna...

BestFrewn 4ever

Yeah We're Tight and Yeah We Fight But Through All Of It,There's one thing that will Never Change We'll Be FrienDs Forever...

Hasan Ali tidak akan keluar Pas

Oleh : Wartawan Sinar Harian
Tarikh : December 26, 2011


KUALA TERENGGANU - Pengerusi Lajnah Perpaduan Nasional Pas Terengganu, Hanafiah Mat yakin bekas Pesuruhjaya Pas Selangor, Datuk Dr Hasan Mohamed Ali tidak akan keluar dari parti itu.

Beliau yakin Hasan tidak akan bertindak sejauh itu dengan meninggalkan parti walaupun didakwa terperangkap dalam agenda Umno berdasarkan kenyataannya yang mengkritik dasar parti tersebut.

Beliau berkata, pucuk pimpinan bagaimanapun perlu memanggil Hasan bagi mengetahui apa sebenarnya berlaku selain memanggil pemimpin lain yang mungkin berkecil hati berikutan kritikan beliau terhadap parti sebelum ini.

“Kita harap kedua-dua belah pihak berbincang dan memberi pendapat sendiri. Bagi saya, ini adalah perkara kecil dan mungkin ada yang kecil hati antara kedua-belah pihak tetapi saya nampak perkara ini boleh diselesai.

“Apa yang berlaku sekarang ini adalah kerana masing-masing tidak bertemu muka. Kita harap Presiden, Datuk Seri Abdul Hadi Awang dapat memanggil mereka dan berbincang dari hati ke hati,” katanya kepada Sinar Harian ketika dihubungi, di sini.

Beliau berkata demikian sebagai mengulas kenyataan bekas Pesuruhjaya Pas Selangor, Datuk Dr Hasan Mohamed Ali yang dikatakan mengkritik parti itu secara terbuka.

Berikutan kenyataannya itu, beberapa pemimpin kanan parti itu sama ada di peringkat Pusat atau negeri tampil memberi kenyataan balas termasuk Naib Presiden Pas, Datuk Mahfuz Omar turut menasihatkan Hasan keluar parti sebelum diambil tindakan.

Hanafiah berkata, perkara tersebut akan terus meleret sekiranya masing-masing tidak bertemu dan lebih suka menggunakan ruang media untuk membuat kenyataan.

Bagaimanapun, isu tersebut boleh diselesaikan kerana menganggapnya tidak lebih daripada perselisihan ‘rumah tangga’.

“Keadaan ini berlaku sebab tiada pertemuan apabila masing-masing bercakap dari jauh dan media memperbesarkan cerita ini. Jadi, kedua-dua pihak perlu dipanggil untuk berbincang dan teliti apa yang berlaku.

“Bagi saya, ia sangat remeh dan insya-Allah dapat diselesai dalam sehari dua, sekali gus menutup isu ini,” katanya.

Selain Hasan, bekas Timbalan Presiden Pas, Nasharudin Mat Isa turut didakwa terperangkap dengan agenda Umno.

Bagaimanapun, Nasharudin menyangkal dakwaan tersebut dan menyifatkannya sebagai tidak berasas sebagaimana kenyataan beliau dalam Sinar Harian pada 22 Disember lalu.

No comments:

Post a Comment

Pengendali Klikmassa.blogspot.com tidak akan sesekali bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang ditulis oleh pengujung laman sosial ini. Ia adalah pandangan dan pendapat peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian pengadali klikmassa.blogspot.com