KLIK MASSA

KLIK MASSA PANASFM | Created By PANASFM crew

  • RSS
  • Delicious
  • Facebook
  • Twitter

MemBARA-BARA

Selamat Datang!

wwww


RADIO PANASFM

Thumbnail Recent Post

Intense Debate Comments

Klik Massa Dulu Kini Dan Selamanya

  • pemandangan 1
  • pemandangan 2
  • pemandangan 3

SUKE PANASFM?

Blog ini semata-mata copy paste Dari mana-mana akhbar online atau tidak ,termasuk,blog,web portal.dan lain -lain tujuan untuk rujukkan masa akan datang

This blog simply copy and paste from any newspaper online or not, including, blogs, web portal.dan other purposes for the future reference

u r MY ButterFly

My butterfly, You know how I make you fly, Everytime you pass me by, Never fail to make me smile...

B'coz OF u

If u are Alone,i'll Be Ur Shadow... If u want 2 cry,i'll Be ur shoulder.. If u Need 2 Be Happy,i'll Be ur smile.. But anytime u Need a frewn..i'll Just Be Me..

Do Not Leave Me.

I can not forget the tone of your voice I reached needed love...

I'm Not perfect

Terimalah aku Seperti apa adanya Aku hanya insan biasa Ku pun tak sempurna...

BestFrewn 4ever

Yeah We're Tight and Yeah We Fight But Through All Of It,There's one thing that will Never Change We'll Be FrienDs Forever...

Terkejut jumpa mayat rakan ditetak

Terkejut jumpa mayat rakan ditetak



KUALA LUMPUR: Tiga warga Bangladesh yang bekerja sebagai buruh binaan dikejutkan dengan penemuan mayat rakan senegara mereka berhampiran tempat menyimpan barang di tempat kerja mereka di Manjalara, di sini, semalam.
Dalam kejadian jam 8.30 pagi itu, tiga lelaki berkenaan baru saja selesai menghadiri taklimat keselamatan mengenai tempat kerja mereka dan menuju ke tempat penyimpanan barang sebelum memulakan tugas.

Bagaimanapun, beberapa meter sebelum sampai ke tempat yang dituju, mereka mendapati seorang lelaki berada dalam keadaan terbaring di atas jalan dan berlumuran darah.
Menurut sumber, setelah memeriksa keadaan rakan mereka, mereka mendapati mangsa sudah tidak bernyawa dan terus menghubungi polis.

“Mangsa dipercayai ditetak dengan menggunakan senjata tajam berdasarkan kecederaan di muka dan kepalanya,” katanya.

Sementara itu, Timbalan Ketua Polis Daerah Brickfields, Superintendan Aida Abd Hamid ketika dihubungi berkata, mangsa berusia 31 tahun, bekerja sebagai buruh binaan di kawasan pembinaan di situ dan sudah bekerja selama setahun setengah.

“Mangsa dipercayai ditetak di kepalanya dengan menggunakan senjata tajam. Bagaimanapun, suspek serta motif kejadian masih dalam siasatan,” katanya.

Aida berkata, siasatan dijalankan mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan (KK) kerana membunuh.

No comments:

Post a Comment

Pengendali Klikmassa.blogspot.com tidak akan sesekali bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang ditulis oleh pengujung laman sosial ini. Ia adalah pandangan dan pendapat peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian pengadali klikmassa.blogspot.com