KLIK MASSA

KLIK MASSA PANASFM | Created By PANASFM crew

  • RSS
  • Delicious
  • Facebook
  • Twitter

MemBARA-BARA

Selamat Datang!

wwww


RADIO PANASFM

Thumbnail Recent Post

Intense Debate Comments

Klik Massa Dulu Kini Dan Selamanya

  • pemandangan 1
  • pemandangan 2
  • pemandangan 3

SUKE PANASFM?

Blog ini semata-mata copy paste Dari mana-mana akhbar online atau tidak ,termasuk,blog,web portal.dan lain -lain tujuan untuk rujukkan masa akan datang

This blog simply copy and paste from any newspaper online or not, including, blogs, web portal.dan other purposes for the future reference

u r MY ButterFly

My butterfly, You know how I make you fly, Everytime you pass me by, Never fail to make me smile...

B'coz OF u

If u are Alone,i'll Be Ur Shadow... If u want 2 cry,i'll Be ur shoulder.. If u Need 2 Be Happy,i'll Be ur smile.. But anytime u Need a frewn..i'll Just Be Me..

Do Not Leave Me.

I can not forget the tone of your voice I reached needed love...

I'm Not perfect

Terimalah aku Seperti apa adanya Aku hanya insan biasa Ku pun tak sempurna...

BestFrewn 4ever

Yeah We're Tight and Yeah We Fight But Through All Of It,There's one thing that will Never Change We'll Be FrienDs Forever...

Jangan peralat rakyat - NGO


KUALA LUMPUR 29 Dis. - Beberapa pertubuhan bukan kerajaan (NGO) mengingatkan rakyat bukanlah perkakas yang boleh diperalatkan bagi menyokong mana-mana pemimpin politik yang berhadapan dengan kes mahkamah.
Sehubungan itu, mereka menentang keras sebarang usaha untuk mengadakan demonstrasi pada 9 Januari ini menyokong Datuk Seri Anwar Ibrahim yang bakal mengetahui nasib beliau dalam kes dakwaan meliwat bekas pembantu peribadinya, Mohd.Saiful Bukhari Azlan.
Setiausaha Gabungan NGO Malaysia (GNM), Mohd. Jurit Ramli berkata, jika benar benar Anwar tidak bersalah mengapa beliau tidak berani untuk bersumpah laknat dan tidak menyaman Mohd. Saiful bagi membersihkan namanya.
''Lagipun solat hajat juga pernah dilakukan berhubung kes ini, jadi mengapa tidak mahu menerima petunjuk daripada Allah?," soalnya.
Kata beliau lagi, peguam yang mewakili Anwar adalah nama-nama besar dalam institusi guaman dan segala keputusan haruslah diterima.
"Jika tidak puas hati gunakanlah saluran yang betul. Mereka melaungkan keadilan untuk Anwar namun bagaimana pula dengan keadilan Mohd. Saiful Bukhari yang terpaksa menanggung segala penderitaan," tegasnya.
Beliau mengulas gerakan melalui kempen Bebaskan Anwar 901 yang dilancarkan oleh parti pembangkang bagi menyeru orang ramai terutama mahasiswa turun ke jalanan pada tarikh tersebut.
Presiden Majlis Belia Malaysia (MBM), Mohamed Maliki Mohamed Rapiee pula berkata, kumpulan terbabit dilihat cuba untuk mencabar sistem perundangan negara dan menunjukkan mereka tidak memahami sudut perundangan sebenar.
"Mereka cuba untuk memutar-belitkan fakta memandangkan sebelum ini bukan tidak ada ahli politik ataupun menteri yang dihadap dan dijatuhkan hukuman oleh mahkamah, jadi kenapa apabila membabitkan Anwar perlu ada gerakan begini?
"Sepatutnya semua pihak menghormati keputusan mahkamah dan jangan terburu-buru membuat keputusan kerana apa yang bakal diputus adalah berlandaskan fakta dan bukti," katanya.
Presiden Majlis Belia Felda, Anuar Abd. Manap menyeru semua pihak memberikan ruang kepada mahkamah untuk membuat keputusan.
"Jangan terlalu mengikut kata hati terutamanya mahasiswa. Sebagai orang terpelajar seharusnya mereka meneliti dan bertindak seperti seorang mahasiswa dan apa yang penting adalah jangan mudah terpengaruh kerana jika tersilap langkah ia hanya akan merugikan diri sendiri," katanya.
Bagi Presiden Ikatan Rakyat Insan Muslim Malaysia (IRIMM), Amir Amsaa Alla Pitchay menetapkan pendirian untuk bersama dengan Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) dalam mempertahankan kedaulatan negara.
"Gerakan seperti itu hanya akan membawa kerosakan dan keadaan huru-hara sahaja. Kita semua sepatutnya menghormati keputusan mahkamah dan bukannya dengan berdemontrasi," ujarnya.

No comments:

Post a Comment

Pengendali Klikmassa.blogspot.com tidak akan sesekali bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang ditulis oleh pengujung laman sosial ini. Ia adalah pandangan dan pendapat peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian pengadali klikmassa.blogspot.com