KLIK MASSA

KLIK MASSA PANASFM | Created By PANASFM crew

  • RSS
  • Delicious
  • Facebook
  • Twitter

MemBARA-BARA

Selamat Datang!

wwww


RADIO PANASFM

Thumbnail Recent Post

Intense Debate Comments

Klik Massa Dulu Kini Dan Selamanya

  • pemandangan 1
  • pemandangan 2
  • pemandangan 3

SUKE PANASFM?

Blog ini semata-mata copy paste Dari mana-mana akhbar online atau tidak ,termasuk,blog,web portal.dan lain -lain tujuan untuk rujukkan masa akan datang

This blog simply copy and paste from any newspaper online or not, including, blogs, web portal.dan other purposes for the future reference

u r MY ButterFly

My butterfly, You know how I make you fly, Everytime you pass me by, Never fail to make me smile...

B'coz OF u

If u are Alone,i'll Be Ur Shadow... If u want 2 cry,i'll Be ur shoulder.. If u Need 2 Be Happy,i'll Be ur smile.. But anytime u Need a frewn..i'll Just Be Me..

Do Not Leave Me.

I can not forget the tone of your voice I reached needed love...

I'm Not perfect

Terimalah aku Seperti apa adanya Aku hanya insan biasa Ku pun tak sempurna...

BestFrewn 4ever

Yeah We're Tight and Yeah We Fight But Through All Of It,There's one thing that will Never Change We'll Be FrienDs Forever...

Jalan Trans Borneo mendap

 
Jalan utama menghubungkan Serian dan Sri Aman ditutup kepada semua kenderaan akibat cerun runtuh serta tanah mendap di Kilometer 77, Sebangkoi, Kuching, Sarawak, semalam. - utusan/AMIR HAFIZ ABD. RAHMAN





KUCHING 29 Dis. - Jalan Trans Borneo yang menghubungkan Serian dan Sri Aman ditutup kepada semua lalu lintas malam tadi berikutan kejadian tanah mendap di Kilometer 77, Kampung Semukoi, Balai Ringin dekat sini.
Kejadian itu menyebabkan sepanjang 200 meter jalan raya di kawasan berkenaan rosak teruk.
Bagaimanapun, tiada kemalangan jiwa dilaporkan dalam insiden yang berlaku kira-kira pukul 9.35 malam itu.
Sebaik sahaja menerima laporan orang awam, pihak berkuasa termasuk polis dan Jabatan Kerja Raya (JKR) bergegas ke tempat kejadian untuk mengawal lalu lintas yang tergendala.
Timbalan Ketua Menteri, Tan Sri Alfred Jabu berkata, laluan berkenaan telah dibaiki dan kini dibuka satu lorong untuk kenderaan ringan.
"Di Balai Ringin sekarang boleh dilalui dengan satu lorong sahaja dan kita harap kedua-dua lorong dapat digunakan dalam masa terdekat ini.
"Punca kejadian adalah lapisan tanah yang terjejas berikutan hujan tanpa henti beberapa hari lalu," katanya pada sidang akhbar di Wisma Bapa Malaysia di sini hari ini
Beliau yang juga Pengerusi Jawatankuasa Pengurusan dan Bantuan Bencana negeri berkata, keadaan lalu lintas di Jalan Trans Borneo adalah terkawal kerana terdapat laluan alternatif yang boleh digunakan iaitu Jalan Mentung/Muram.
Katanya, JKR juga telah mengeluarkan nasihat supaya pengguna jalan raya dengan muatan berat mengelakkan daripada melalui kawasan jalan yang tanahnya tidak stabil.
"Kita juga telah memaklumkan pekara ini kepada ibu pejabat JKR dan pelan laluan (sementara) telah dibuat.
"Kita cuba yang terbaik dalam tempoh beberapa hari ini untuk membaiki jalan itu dengan peruntukan kecemasan yang dikemukakan," katanya.
Beliau berkata, selain Kilometer 77 Jalan Trans Borneo, terdapat dua lagi kawasan yang berlaku mendapan tanah iaitu di Kampung Sadir dan Jalan Slampit, namun keadaannya tidak serius.

No comments:

Post a Comment

Pengendali Klikmassa.blogspot.com tidak akan sesekali bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang ditulis oleh pengujung laman sosial ini. Ia adalah pandangan dan pendapat peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian pengadali klikmassa.blogspot.com